Děkujeme Vám, pokud jste se rozhodli napsat nám svou připomínku, radu nebo názor. Velmi si toho vážíme. Dříve, než začnete vyplňovat některý z formulářů, máte možnost zhlédnout stránku nejčastějších dotazů. Je možné, že odpověď naleznete právě na této stránce. Při vyplňování formuláře, prosím, věnujte pozornost výběru kategorie Vašeho podnětu nebo dotazu. Budeme se snažit odpovědět Vám co nejdříve. Z kapacitních důvodů však někdy odpovíme s odstupem až několika týdnů. Mějte prosím trpělivost.

Dotaz

Vyplněním tohoto formuláře můžete získat informace o nejrůznějších oblastech městské hromadné dopravy, provozované Dopravním podnikem Ostrava.

Formulář

Dotaz k ODISce

Prostřednictvím tohoto formuláře můžete získat odpovědi na dotazy spojené s užíváním ODISky (např. o Zákaznickém portálu ODISky, e-shopových transakcích, elektronické peněžence apod.)

Formulář

Chybné odbavení ODISky

Prostřednictvím tohoto formuláře můžete nahlásit chybu při elektronickém odbavení ve vozidle Dopravního podniku Ostrava.

Formulář

Pochvala

Pokud jste se setkali s profesionálním přístupem zaměstnance Dopravního podniku Ostrava nebo s mimořádnou vstřícností či ochotou, podělte se prosím s námi o takové poznatky. Rádi Vaši pochvalu předáme zaměstnanci.

Formulář

Stížnost

V rámci zvyšování kvality služeb přivítáme Vaše přípomínky k městské hromadné dopravě provozované Dopravním podnikem Ostrava.

Formulář

Ztráty a nálezy

Ztratili jste nebo zapomněli své osobní věci ve vozidle Dopravního podniku Ostrava? Podívejte se prosím do seznamu nalezených věcí.

Seznam

Porucha jízdenkového automatu

Pokud Vám jízdenkový automat nevydal požadované jízdenky, nevrátil vhozené mince, či se zachoval jinak nestandardně, vyplňte prosím formulář. Po prošetření Vaší reklamace Vám, v případě její oprávněnosti, bude poskytnuta náhrada.

Formulář

Žádost o vyjádření k existenci sítí a zařízení nebo k stavební dokumentaci

Podkud potřebujete vyjádření k existenci sítí a zařízení Dopravního podniku v oblasti vaší stavební činnosti nebo vyjádření k stavební dokumentaci využijte k tomu prosím oficiální formulář.

Formulář

Reklamace SMS jízdenky

Nutnou podmínkou pro funkčnost služby SMS jízdenka u cestujícího jsou povolené Premium SMS služby na jeho mobilním zařízení. Pokud u svého operátora nemáte tyto služby povoleny, služba SMS jízdenka nebude fungovat a v tomto případě nebude reklamace uznána.

V ostatních případech máte několik způsobů, jak podat reklamaci:

  1. on-line vyplněním reklamačního formuláře,
  2. telefonicky na lince zákaznické podpory na tel. 910 303 128,
  3. e-mailem na adresu: helpdesk@maternacz.com,
  4. poštou (písemná reklamace) na adresu: MATERNA Communiations a.s., tř. Karla IV. 468/18, 500 02 Hradec Králové.

Výsledek reklamace Vám bude sdělen písemně v zákonné lhůtě 30 dní.

Formulář

Máte hromadu důvodů (5)